Heel soms gaat er iets niet zoals jij dat wilt...
... en dan lost Koning Kanjer dat zo goed mogelijk voor je op.
Je moet wel een paar dingetjes weten.
Koning Kanjer is niet de leverancier van jouw product; je hebt het product rechtstreeks bij de fabrikant, importeur of distributeur gekocht. Als je product kapot is als je het hebt ontvangen, of het gaat kapot binnen de verwachte levensduur, dan kun je daarvoor terecht bij de leverancier. Bij de factuur die van Koning Kanjer ontving, zijn ook de gegevens van de leverancier vermeld, neem contact met haar op.
Voor technische vragen over je aankoop, kun je ook terecht bij de leverancier. De contactgegevens van de technische helpdesk van de leverancier staan ook in de e-mail met je factuur vermeld.
In sommige gevallen ben je toch niet blij met je aankoop, bijvoorbeeld omdat je er iets anders van had verwacht. In Nederland heb je dan het recht om je aankoop binnen 14 dagen ongedaan te maken, dit heet het herroepingsrecht. Wil je gebruik maken van dit herroepingsrecht, stuur Koning Kanjer dan binnen 15 dagen (je factuurdatum is de bepalende datum) een e-mail via info@koningkanjer.nl. Je krijgt dan instructies van de koning hoe je je zending kunt terugsturen. Let op, zendingen die zonder door Koning Kanjer afgegeven verzendreferentie worden opgestuurd, worden aan de kasteelpoort geweigerd door Koning Kanjer.
Zijn er andere zaken waarover je nog iets wilt weten, of kom je er niet uit met de leverancier, neem dan contact op met Koning Kanjer via info@koningkanjer.nl. De koning beantwoordt alle vragen maar vraagt je soms iets meer geduld te hebben: binnen 24 uur worden in ieder geval alle vragen beantwoord!
Je moet wel een paar dingetjes weten.
Koning Kanjer is niet de leverancier van jouw product; je hebt het product rechtstreeks bij de fabrikant, importeur of distributeur gekocht. Als je product kapot is als je het hebt ontvangen, of het gaat kapot binnen de verwachte levensduur, dan kun je daarvoor terecht bij de leverancier. Bij de factuur die van Koning Kanjer ontving, zijn ook de gegevens van de leverancier vermeld, neem contact met haar op.
Voor technische vragen over je aankoop, kun je ook terecht bij de leverancier. De contactgegevens van de technische helpdesk van de leverancier staan ook in de e-mail met je factuur vermeld.
In sommige gevallen ben je toch niet blij met je aankoop, bijvoorbeeld omdat je er iets anders van had verwacht. In Nederland heb je dan het recht om je aankoop binnen 14 dagen ongedaan te maken, dit heet het herroepingsrecht. Wil je gebruik maken van dit herroepingsrecht, stuur Koning Kanjer dan binnen 15 dagen (je factuurdatum is de bepalende datum) een e-mail via info@koningkanjer.nl. Je krijgt dan instructies van de koning hoe je je zending kunt terugsturen. Let op, zendingen die zonder door Koning Kanjer afgegeven verzendreferentie worden opgestuurd, worden aan de kasteelpoort geweigerd door Koning Kanjer.
Zijn er andere zaken waarover je nog iets wilt weten, of kom je er niet uit met de leverancier, neem dan contact op met Koning Kanjer via info@koningkanjer.nl. De koning beantwoordt alle vragen maar vraagt je soms iets meer geduld te hebben: binnen 24 uur worden in ieder geval alle vragen beantwoord!